Internationella kvinnodagen - för varje kvinna

Hej!

Mitt namn är Lina och jag är en 23-årig ung kvinna som är påväg att blomstra.

Jag tänkte starta den här bloggen för alla kreativa unga kvinnor, men även killar, där ute som känner att dem är fulla av talang men inte riktigt vet vad dem ska göra med den. Känner du att du har mycket att erbjuda men att din nurvarande sysselsattning inte tillfredställer eller gör din talang någon rättvisa? Brudar! Detta gäller speciellt er. Svenska tjejer är visserligen starka och framåttänkande och lyckas oftast mycket bättre karriärsmässigt i jämförelse med tjejer i andra länder, men vi behöver pushas ytterligare, tycker jag.

Den här bloggen ska därför vara lite av en introduktion om mig och hur jag kom på min lite kontroversiella business-ide, men samtidigt om min nurvarande förvirring om vad jag ska göra för att make sense of it all

Livet är inte en dans på rosor, och jag tänker snarare visa den mörka, eller rättare sagt tråkiga, sidan av att ta det första steget i vuxenlivet och karriären.

Stay tuned for more <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0