Sexiga kvinnor på arbetsplatsen

Hej glada läsare och nyfikna...

Dagens inlägg ska handla om kläder och mode. Ofta är jag en seriös person och inte alls lika ytlig som jag hade kunnat vara, men ibland så borde till och med jag släppa på det. Jag hade en fikastund med lite tjejer som jag träffade i Mallorca för ett par år sedan i helgen och vi diskuterade något så viktigt som kläder och kläder man borde ha till jobbet. En av tjejerna tyckte att det var jobbigt att hitta någonting som passade men som också var  bekvämt nog för att ha på sig sådär 10 timmar om dagen pga hennes lite för stora bröst. Sexiga kvinnor på arbetsplatsen blir väldigt ofta diskriminerade, kommer ni ihåg den där videon om en kvinna som hade förlorat sitt jobb för att hon var för snygg? Jag tycker att det är  hemskt att brudar runtom i världen ska behöva stå ut med sådant. Hon hade ju väldigt passande kläder på sig och det handlade alltså om att männen blev kåta av att se på henne snarare än någonting hon gjorde. Jag har satt ihop ett exempel på en outfit man ska ha på jobbet om man jobbar i en kontorsmiljö. Varsågoda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0