Goodbye forever

Okej! Efter gårdagens inlägg så fick jag lite kritik av mina tjejer. Jag kan inte vara så elak som att bara sticka och sluta blogga så fort jag har fått en ide haha. Dem tyckte att det skulle vara jättebra om jag kunde fortsätta blogga och berätta om hur det går för mig INNAN jag kickat igång min hemsida. Smarta brudar det va haha. Och jag måste säga att jag håller med. Jag är ju en riktig amatör vad gäller entrepanörskap så jag hade ju kunnat behöva skriva av mig och kanske få lite stöd av mina läsare då och då. Varför inte. Det blir som en arbetsdagbok, nästan. Så imorgon kväll ska jag och mina snygga tjejer ut och fira med drinkar. Emmie har skaffat hund, haha, så det ska också firas naturligtvis. Ett vuxenpoäng där.  Hon har nyligen flyttat in med sin pojkvän och nu är dem som en liten familj med sin lilla vovve. Du är på god väg att bli kvinna Emmie hahaha. Se bara till att färga över dem gråa hårstråna. Nej, skämtosido. :) Nu ska jag iväg och jogga en stund innan jag sätter mig ner och läser i min nya management bok. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0